Dat onze klant uitermate tevreden is over zijn investering heeft onze hoogste prioriteit. Het leveren van kwalitatief hoogwaardige apparatuur is de helft, de andere even zo belangrijke helft is het hoge niveau van service dat wij aan onze klant bieden. U kunt erop vertrouwen dat het TOMRA-team uw investering zorgvuldig beschermt. Ons ‘Customer Care Program’ bevat de volgende onderdelen:

Installatie
Het begrijpen van de behoefte van de klant is een belangrijke taak voor TOMRA's installatietechnici. Zij zijn getraind om een optimale oplossing voor elke individuele klant te verzorgen.
Online
Wanneer wij een onlineverbinding met uw automaat hebben, kunnen wij verschillende servicewerkzaamheden van op afstand uitvoeren. Voorbeelden hiervan zijn diverse rapportagemogelijkheden, het oplossen van softwarematige storingen en het uitvoeren van software-updates.
Telefonisch
Onze telefonische support-medewerkers kunnen in de meeste gevallen een probleem direct herkennen en oplossen. Indien verdere hulp nodig is, plannen zij een servicetechnicus in om het probleem ter plekke te komen oplossen.
On-site
TOMRA's serviceorganisatie biedt een landelijke spreiding van technici om lange wachttijden te voorkomen.
Reconditioning
TOMRA biedt preventief onderhoud en periodieke professionele reiniging van de machines om stilstand zoveel mogelijk te voorkomen.
Supplies
Klanten kunnen gemakkelijk een bestelling plaatsen voor speciale TOMRA ‘cleaning kits’ en bonrollen.