Beste klant,

In de afgelopen weken is de omvang van het coronavirus als een wereldwijde pandemie duidelijk geworden. Op economisch en persoonlijk vlak is dit voor ons allemaal een verontrustende periode. We hopen dat u, uw collega’s, familie en vrienden allemaal veilig en wel zijn.

Het is duidelijk dat we een uitdagende tijd tegemoet gaan. We informeren u graag hoe TOMRA reageert op de uitdagingen die verband houden met het Covid-19-virus, evenals onze inspanningen om ervoor te zorgen dat we de noodzakelijke dienstverlening aan uw winkels kunnen blijven verzorgen.

We volgen de landelijke maatregelen verder op, dus de voorkeur gaat ook nog steeds naar van thuis uit werken. Ons Customer Service Center is zo ingericht, dat onze activiteiten doorgang kunnen vinden, ondanks dat het fysieke kantoor voorlopig nog steeds gedeeltelijk gesloten blijft. We zijn bereikbaar op de momenten en via de kanalen die u van ons gewend bent.

Om de risico’s ten gevolge van het Covid-19 virus tot een minimum te beperken, worden tot nader bericht al onze service- en installatiewerkzaamheden enkel uitgevoerd na overleg met onze technieker/installateur en uzelf de klant. Al onze collega’s hebben de nodige instructies gekregen om alle voorzorgsmaatregelen in acht te nemen.

Mocht u hierover verdere vragen hebben, neem dan vooral contact met ons op.

Met vriendelijke groet,

Sylvia Hex
Country Manager
TOMRA Systems N.V.